21 December 2011

Guest Post @ IKEA Bla Bla Blog :: Day 2


O meu post de hoje no Bla Bla Blog vem mesmo a calhar porque vêm cá uns amigos jantar e estou a preparar a casa para os receber... espero que eles gostem do nosso jantar com sabor português (arroz de pato e leite creme queimado)!

We've got some friends over for dinner tonight and I'm trying to make our home as welcoming and comfortable as I possibly can... I hope they like our Portuguese-flavoured supper! My post on Bla Bla Blog today is about being a good host/hostess (in Portuguese only, sorry).

5 comments:

  1. Olá!
    De certeza que vão gostar da comida portuguesa!
    Boa sorte!
    Paula

    ReplyDelete
  2. Quem não gosta da comidinha portuguesa? Uma das coisas fantásticas que temos é sem dúvida a nossa gastronomia! A Constança ainda tem energia para dar jantares, fantástico! Quem me dera.. eu ás 28 semanas já estou em casa de baixa, e nem bolinhos posso fazer.. Tudo de bom Constança. bjinho, Constância*

    ReplyDelete
  3. I have enjoyed reading your articles. It is well written. It looks like you spend a large amount of time and effort in writing the blog. I am appreciating your effort.

    ReplyDelete

Thanks for your comment; do come again soon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...