30 April 2008

Cotton Time - May 2008

Até agora tinha-me cingido aos livros japoneses, mas finalmente consegui comprar uma revista Cotton Time aqui. Para além dos projectos habituais, estas revistas costumam incluir alguns ateliers. Adoro a ideia das caixas de vinho neste aqui em baixo:
~
Up until now I only had Japanese craft books, but I've finally put my hands on a Cotton Time magazine (which I bought here). Not only does it include the usual projects, it also shows us some studios. I love this idea of using wine boxes (you can see it in the two pictures below):






E que tal estes cabides? E os suportes para os carrinhos de linhas?!

What about these hangers? And the wooden rack for spools of thread?!


E quem diria que os naperons regressariam com tanta força...
~
And who would have guessed that doilies would make such a strong comeback...







E a revista ainda inclui este livrinho!

~

And the magazine even includes this little book!

5 comments:

  1. o que estas imagens me fazem sonhar...

    ReplyDelete
  2. Espero que chova este fim de semana... Assim já tenho bons motivos para ficar em casa! :)

    ReplyDelete
  3. Okay, I want this magazine! It looks wonderful and very inspiring.

    ReplyDelete
  4. I have never had a Japanese magazine, thank you for the link! I love how it is full of photos and inspiration!

    ReplyDelete
  5. Oi, adorei teu blog, se tiveres interesse em trocar links, me manda um email ou deixe uma mensagem no meu blog http://agulhaetricot.blogspot.com/,visite-me,atenciosamente

    ReplyDelete

Thanks for your comment; do come again soon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...